Nákup sportovního materiálu

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup sportovního materiálu

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/18/V00019781

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00019781

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

24. 09. 2018 13:15

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

04. 10. 2018 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Marek

Surname

Pospíšil

EMAIL

pospisilm1@army.cz

Phone 1

+420 973230461

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o nákup sportovního materiálu podle vymezení předmětu veřejné zakázky uvedené níže. Proces výběrového řízení se až do okamžiku uzavření smluvního vztahu řídí Všeobecnými obchodními podmínkami MO pro elektronická tržiště v 10.1. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením. Účastník výběrového řízení do nabídkové ceny zahrne veškeré své náklady spojené s plněním. Dodavatel dodá zboží v jedné dodávce. Zadavatel požaduje doložení produktových listů. Zadavatel požaduje doložení vyplněného cenového koše. Prokázání splnění kvalifikace zadavatel nepožaduje. Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat, aby dodavatel, s nímž má být uzavřena smlouva, předložil před podpisem smlouvy vybrané doklady. Zadavatel požaduje, aby mu byly před podpisem smlouvy s vybraným účastníkem zadávacího řízení předloženy následující doklady: Výpis z Obchodního rejstríku, Živnostenského rejstříku nebo jiné obdobné evidence (předmetem podnikání je požadovaný sortiment). Předkládané dokumenty nesmí být starší 90 dní. Zadávací lhuta tj. doba, po kterou jsou dodavatelé svými nabídkami vázáni, začíná bežet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne: 31.10.2018

Code from the NIPEZ code list

37400000-2

Name from the NIPEZ code list

Sportovní zboží a potřeby

Code from the CPV code list

37400000-2

Name from the CPV code list

Sportovní zboží a potřeby

Text field for describing the place of performance

Boleslavská 929, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailSportovní materiál37400000-2Sportovní zboží a potřebySportovní materiál podle specifikace uvedené v příloze č. 1. Cenu vkládejte za celý cenový koš.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail24. 09. 2018 13:15Uveřejnění zadávacích podmínek